Pričaonica

Za istinski učinak čitanja i doživljaja književnog djela važna je povezanost između priče, djeteta i osobe koja čita. Čitanje djeci nije samo prijenos sadržaja već doživljaj koji potiče maštu i kreativnost, bogati dječji rječnik, razvija empatiju, komunikacijske vještine i jezične kompetencije. Interpretacija priče putem medija nema snagu doživljaja i ljepotu uspostavljanja odnosa, te ju treba koristiti samo kada je to nužno. Roditelji koji djeci pričaju priče otvaraju prostor u kojem djeca mogu uroniti u svoje vlastite situacije, emocije i  razmišljanja.

Obzirom na trenutnu ograničenost u dostupnosti dječje književnosti, djeci nudimo poveznice za sadržaje kvalitetnih djela dječje književnosti. Trudili smo se ulogu medija svesti na najmanju moguću mjeru. Stoga Vas pozivamo da se aktivno uključite i zajedno s djecom pogledate i poslušate naše prijedloge.  Doživljaj ponuđenih djela dječje književnosti može se oplemeniti različitim poticajima: postavljanjem otvorenih pitanja koja omogućuju jezično izražavanje djeteta, razgovor o sadržaju i događanjima u priči (zajedničko prepričavanje priče), likovno izražavanje doživljaja priče, dramatizacija priče lutkama koje možete izraditi zajedno s djecom, poticanje kreativnosti i mašte kroz mogućnost da dijete mijenja sadržaj priče, da izmisli drugačiji kraj, da priču ispriča naopako tj. da ju učini smiješnom.

Terapeutske priče

Narodne priče

Poezija za djecu

Djeca stvaraju priče

Prigodna priča

Zagonetke

E-slikovnice i animirane priče

Jezične igre

 

Pričaonicu osmislio: stručni suradnik pedagog