Odgoj za održivi razvoj

Aktivnosti u pedagoškoj 2020./2021. godini

Plodovi iz vrta

     

 

Izlet na Porozinu

 

Obilježavanje Dana planeta zemlje

 

Djeca iz Programa održivog razvoja na izletu u Buzetu - staza 7 slapova

 

Posjet Nebeskim labirintima

 

Odlazak u Art Kino

Djeca iz Programa održivog razvoja posjetili su Art kino te pogledali kratke animirane filmove iz serijala  KOYAA: Razigrani autić, Divlja ležaljka, Leteća bilježnica, Tvrdoglave naljepnice, Rasplesane čarape, Smrznuti šal, Život je potpuno lud. Nakon povratka u vrtić djeca su svoje doživljaje prenijela na papir.

    

                                        

   

 

 

Sanjakanje u Gorskom kotaru

    

      

_________________________________________________________________________________

Božićno planinarenje

__________________________________________________________________________________

Od recikliranja do darivanja

 

 

_______________________________________________________________________________________________

Što se u vrtiću radi

_____________________________________________________________________________________________________________________

Djeca iz Programa održivog razvoja u posjeti Parku prirode Učka

Sedam kilometara duga šetnja parkom prirode Učka omogućila je djeci obilje zanimljivih aktivnosti u prirodi. Potraga za likovnim blagom motivirala je djecu na aktivno uključivanje u aktivnosti orijentacije u prostoru uz pomoć karte i oznaka, te traženja orijentacijskih objekata uz pomoć dalekozora. Uz ovu zanimljivu aktivnost bilo je puno prilika za opuštanje i maštovitu igru prirodnim materijalima.

               

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Aktivnosti u rujnu 2020. godine

_____________________________________________________________________________________________________________________________

Arhiva

Dijete različitim vještinama ovladava rano kako bi moglo razumjeti svijet koji ga okružuje. Upija utjecaje društva, uči o okruženju, usvaja socijalne odnose, uočava uzročno posljedične veze, te prihvaća i izgrađuje kulturu u kojoj odrasta. Samo usvajanje znanja o ekologiji nije dovoljno jer ne dovodi do dubljeg razumijevanja i prepoznavanja problema okoliša, te ne navodi na odgovorno ponašanje prema prirodi.  Period ranog djetinjstva je vrijeme intenzivnog učenja, usvajanja znanja, vještina i navika, te formiranja vrijednosti i stavova koje su temelji za cjeloživotno učenje svakog pojedinca. Stoga je važno je važno iskoristiti ovaj razvojni period u kojem su djeca prirodno zainteresirana i osjetljiva na okruženje u kojem žive.