eTwinning
Projekt "Igre djedova i baka"
Odgojno obrazovna skupina Hobotnice uključena je u eTwinning projekt Igre djedova i baka. U projektu sudjeluju partneri iz Turske, Rumunjske, Poljske i Hrvatske. Nakon početnog upoznavanja i stvaranja postera i loga, krenulo se u planiranje. Partneri su opisivali igre te ih postavljali na Twinspace stranicu projekta. Tijekom travnja i svibnja djeca su igrala navedene igre te razmjenjivala fotografije i utiske s partnerima. Obilježio se i Dan sigurnog interneta kao i Internacionalni dječji dan. Opisi svih igara skupili su se i objavili u e-knjizi.
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Europska oznaka kvalitete
Projekt Evergreen nagrađen je i Europskom oznakom kvalitete.
Obrazloženje:
Dear Nela Dundović,
Congratulations! You have been awarded the European Quality Label for the work in the eTwinning project "EVERGREEN". This means that your work, the work of your students and the collaboration with your partners met the Quality Label Framework criteria and received a high score.
As a result, you will receive a certificate which you can print and display in a prominent position in your school. Also, your project will be featured in a special area on the European School Education Platform.
Once again congratulations and we hope you continue organising high quality projects with other eTwinning teachers.
With our best regards,
The eTwinning Team
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nacionalna oznaka kvalitete
eTwinning projekt Evergreen koji se provodio u skupini Hobotnice u pedagoškoj godini 2022./2023. nagrađen je Nacionalnom oznakom kvalitete. Navodi se obrazloženje:
"Tijekom provedbe ovog eTwinning projekta korištene su razne pedagoške inovacije. Projekt je interdisciplinaran i integriran je u kurikulum. Suradnja i komunikacija među partnerskim školama kvalitetno je ostvarena putem suradničkih aktivnosti, te komunikacije na društvenim mrežama, na Twinspaceu i putem videokonferencija. Tijekom provedbe projekta korišten je niz web alata koje koriste učenici i dokumentirane su aktivnosti u Twinspaceu. Diseminacija je provedena na službenoj stranici škole i u odgojno-obrazovnoj ustanovi. Evaluacija projekta je provedena ali analiza rezultata nije vidljiva u TwinSpaceu."
_____________________________________________________________________________________________________________
eTwinning projekt u Hobotnicama
I ove pedagoške godine skupina Hobotnice uključila se u eTwinning projekt "Evergreen". Prezentaciju na tu temu možete pogledati na ovdje.
_________________________________________________________________________________________
eTwinning projekt u Hobotnicama
U skupini Hobotnice iz PPO-a Đurđice se tijekom pedagoške godine 2021./2022. provodio eTwinning projekt pod nazivom "7 kontinenata, 7 država". Cilj projekta bio je upoznavanje različitih kultura i poštivanje različitosti. Sudionici uključeni u projekt dolaze iz Bugarske, Estonije, Hrvatske, Portugala, Rumunjske, Slovačke i Turske.
Na samom početku on line anketom provedenom među roditeljima odabrano je sedam zemalja, sa svakog kontinenta po jedna, koje će biti potrebno upoznati te je održan webinar sudionika gdje su podijeljene neke osnovne informacije. Roditeljima je podjeljena privola kojom su pristali na sudjelovanje djece u projektu i na objavljivanje njihovih uradaka i fotografija na stranicama eTwinninga. Pozvani su na suradnju i aktivno sudjelovanje. Zemlje koje su odabrane za istraživanje su Antarktika, Australija, Brazil, Egipat, Italija, Meksiko i Turska. Imali smo obvezu izraditi naš poster i logo. Kasnije se anketom među sudionicima i roditeljima od svih izabralo po jedan poster i jedan logo koji su predstavljali cijeli projekt.
Kako su djeca na globusu utvrdila da nam je Australija najdalje, to je bila prva zemlja sa kojom smo se upoznali. Roditelji su donosili raznovrsne predmete iz navedene zemlje te su djeca imala prilike upoznati se sa njima iz neposrednog iskustva. Odgojitelji su pripremili hamere na kojima su djeca pomoću mentalnih mapa prikazivala sve ono što su saznala istraživanjima i što im se učinilo zanimljivim.
Nakon Australije slijedila je Antarktika te Brazil. Tada je došlo i vrijeme karnevala te su se djeca maskirala u kostime koji su predstavljali pojedinu zemlju a koje su izrađivala zajedno s roditeljima. Roditelji su samoinicijativno donosili različite časopise, slikovnice, knjige, karte, atlase i slične materijale koje su djeca mogla istraživati. Kada se istraživao Egipat za djecu školske obveznike izradila se maska koja ih je podsjetila na mumiju te se organizirao odlazak na baletnu predstavu koju je napisao talijanski skladatelj. U Meksiku ih je naročito zainteresirala Frida Kahlo. Djeca su se imala prilike upoznati se sa stanovništvom, hranom, biljkama, životinjama, odjećom, kulturom, građevinama i ostalim zanimljivostima zemalja.
Projekt je trajao od studenog 2021.g. do svibnja 2022.g.. Cijelo to vrijeme djeca su se uključivala po svojim vlastitim mogućnostima i sposobnostima. Izražavanje putem mentalnih mapa postalo im je česti način izražavanja i prikazivanja te su samoinicijativni tražili materijale za istraživanje inicirali aktivnosti. Djeci smo nudili raznovrsne likovne tehnike kako bi i na takav način mogli izuraziti svoje doživljaje.
Kako se u skupini provodi Integrirani glazbeni program, tako su se tijekom projekta djeca imala prilike upoznati i sa različitim glazbenim elementima. Upoznavanjem različitog stanovništva prioizašao je i dodatni projekt "Svi jednaki, ali ne isti" koji je predstavljen na Regionalnoj smotri projekata iz područja nacionalnog programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo.
Kroz istraživanje dalekih zemalja pojavio se interes i za Hrvatsku te smo na posebnom mjestu označavali znamenitosti i naše zemlje. Interes djece za raznovrsne zemlje i dalje traje te djeca samostalno potiču istraživanje novih prostora, ljudi, prirode i znamenitosti.